Tissot - Horloge Heren - T-Sport Chrono XL - T1166171604700
In overleg
- ✓ Aangetekende bezorging
- ✓ Veilig betalen
- ✓ Eigen edelsmederij
- ✓ Servicepunt
Tissot Chrono XL
De Tissot Chrono XL Classic wordt net als de Tissot Chrono XL gekenmerkt door zijn grote kast met een diameter van 45 mm. De grootte van de wijzerplaat met elegante Arabische cijfers maakt de tijd gemakkelijk af te lezen. De wijzerplaat met subtiele chronograaf draagt bij aan de sportieve uitstraling. De Tissot Chrono XL Classic is een elegant en tegelijkertijd sportief horloge. De collectie biedt meerdere stijlen. Sommigen houden van de klassieke uitstraling van een traditionele leren band. Anderen geven misschien de voorkeur aan de matte roestvrijstalen armband voor een verfijnder gevoel. De wijzerplaten zijn zilverkleurig, blauw, bruin of zwart, afhankelijk van het model. Welke u ook kiest; de Tissot Chrono XL Classic zal zeker een statement maken!
Tissot
Het Zwiterse Tissot is sinds jaar en dag één van de meest vooraanstaande horlogefabrikanten van de wereld. Tissot wordt geroemd om zijn moderne technieken en speciale materialen.
395,- Incl. btw
- Eigen edelsmederij
- Sinds 1982
- Persoonlijke benadering
- Exclusieve eigen ontwerpen
- Familiebedrijf
Productomschrijving
Tissot Chrono XL
De Tissot Chrono XL Classic wordt net als de Tissot Chrono XL gekenmerkt door zijn grote kast met een diameter van 45 mm. De grootte van de wijzerplaat met elegante Arabische cijfers maakt de tijd gemakkelijk af te lezen. De wijzerplaat met subtiele chronograaf draagt bij aan de sportieve uitstraling. De Tissot Chrono XL Classic is een elegant en tegelijkertijd sportief horloge. De collectie biedt meerdere stijlen. Sommigen houden van de klassieke uitstraling van een traditionele leren band. Anderen geven misschien de voorkeur aan de matte roestvrijstalen armband voor een verfijnder gevoel. De wijzerplaten zijn zilverkleurig, blauw, bruin of zwart, afhankelijk van het model. Welke u ook kiest; de Tissot Chrono XL Classic zal zeker een statement maken!
Tissot
Het Zwiterse Tissot is sinds jaar en dag één van de meest vooraanstaande horlogefabrikanten van de wereld. Tissot wordt geroemd om zijn moderne technieken en speciale materialen.
Specificaties
- MerkTissot
- ReferentieT1166171604700
- UurwerkQuartz
- GeslachtMan
- Diameter45 mm
- Band materiaalLeder
- Kleur wijzerplaatBlauw
- Materiaal kastEdelstaal
- StaatNieuw
- Materiaal bezelEdelstaal
- Soort glasSaffier
- SluitingGesp
Reviews Schrijf je eigen review
Recensies
Vriendelijke en professionele hulp
Zo goed en vriendelijk geholpen! Ik wilde graag een gepersonaliseerd kettinkje met de namen van onze kinderen erop. Er is goed geluisterd naar al mijn wensen, samen goed besproken wat wel en niet de bedoeling was haha. Vanavond mijn ketting opgehaald en precies zoals ik het wilde! Ontzettend bedankt voor het maken van mijn persoonlijke bestelling!
Echt vakmanschap
Een chique juwelierszaak. Klein begonnen eertijds. Nu uitgegroeid tot een heel mooie zaak. De eigenaar is edelsmid. Verkoopt nuh klassieke-en moderne sieraden. Ook mooie horloges in het duurdere segment. De eigenaren hebben veel vakkennis.