Tissot - Horloge Heren - Chemin Des Tourelles - T1398071604100
In overleg
- ✓ Aangetekende bezorging
- ✓ Veilig betalen
- ✓ Eigen edelsmederij
- ✓ Servicepunt
Tissot
Dit mooie horloge van Tissot de T1398071604100 is een horloge met een Automatisch uurwerk. Het horloge heeft een diameter van 39 mm, en is 11 mm dik. De weergave van de tijd is Analoog. Verder is het horloge voorzien van een Saffier horlogeglas. Het horloge is 5 bar (douchen) waterdicht, en heeft een band van Leder in de kleur Bruin.
Het Zwiterse Tissot is sinds jaar en dag één van de meest vooraanstaande horlogefabrikanten van de wereld. Tissot wordt geroemd om zijn moderne technieken en speciale materialen.
845,- Incl. btw
- Eigen edelsmederij
- Sinds 1982
- Persoonlijke benadering
- Exclusieve eigen ontwerpen
- Familiebedrijf
Productomschrijving
Tissot
Dit mooie horloge van Tissot de T1398071604100 is een horloge met een Automatisch uurwerk. Het horloge heeft een diameter van 39 mm, en is 11 mm dik. De weergave van de tijd is Analoog. Verder is het horloge voorzien van een Saffier horlogeglas. Het horloge is 5 bar (douchen) waterdicht, en heeft een band van Leder in de kleur Bruin.
Het Zwiterse Tissot is sinds jaar en dag één van de meest vooraanstaande horlogefabrikanten van de wereld. Tissot wordt geroemd om zijn moderne technieken en speciale materialen.
Specificaties
- MerkTissot
- Referentie7611608309049
- UurwerkAutomatisch
- GeslachtMan
- Diameter39 mm
- Band materiaalLeder
- Kleur wijzerplaatBlauw
- Materiaal kastEdelstaal
- StaatNieuw
- Materiaal bezelEdelstaal
- Soort glasSaffier
- SluitingVouwsluiting
Reviews Schrijf je eigen review
Recensies
Vriendelijke en professionele hulp
Zo goed en vriendelijk geholpen! Ik wilde graag een gepersonaliseerd kettinkje met de namen van onze kinderen erop. Er is goed geluisterd naar al mijn wensen, samen goed besproken wat wel en niet de bedoeling was haha. Vanavond mijn ketting opgehaald en precies zoals ik het wilde! Ontzettend bedankt voor het maken van mijn persoonlijke bestelling!
Echt vakmanschap
Een chique juwelierszaak. Klein begonnen eertijds. Nu uitgegroeid tot een heel mooie zaak. De eigenaar is edelsmid. Verkoopt nuh klassieke-en moderne sieraden. Ook mooie horloges in het duurdere segment. De eigenaren hebben veel vakkennis.
Vergelijkbare producten
Tissot Tissot - Horloge Heren - Gentleman T-Classic - T1274101604101
425,- Incl. btw
Tissot Tissot - Horloge Heren - PRX - T1374101604100
375,- Incl. btw
Tissot Tissot - Horloge Heren - T-Sport Chrono XL - T1166171105701
445,- Incl. btw