Tissot - Horloge Heren - PRC 100 Solar - T1514221104100
Op dinsdag tot vrijdag voor 12:00 uur besteld = binnen 1-2 werkdagen in huis.
- ✓ Aangetekende bezorging
- ✓ Veilig betalen
- ✓ Eigen edelsmederij
- ✓ Servicepunt
TISSOT PRC 100 SOLAR QUARTZ HORLOGE - T1514221104100
Dit Tissot horloge is onderdeel van de PRC 100 Solar serie. Deze lijn bestaat uit solar gedreven horloges van hoge kwaliteit. De Lightmaster Solar technologie maakt het mogelijk om lichtinval om te zetten in stroomvoorziening en dit op te slaan. Op deze manier komt uw horloge bijna nooit meer stil te staan en kunt u altijd van uw horloge genieten. Ook geeft het horloge aan wanneer de batterij bijna op is door elke 4 seconden te verspringen.
Dit model heeft een stalen horlogekast en band. Op de blauwe wijzerplaat is naast de tijd ook de datum af te lezen. Daarnaast is het horloge afgewerkt met een saffierglas en een waterdichtheid tot maar liefst 100 meter! Hij is perfect voor dames en heren die op zoek zijn naar een klassiek en bijzonder polshorloge.
Tissot
Het Zwiterse Tissot is sinds jaar en dag één van de meest vooraanstaande horlogefabrikanten van de wereld. Tissot wordt geroemd om zijn moderne technieken en speciale materialen.
495,- Incl. btw
Eigen edelsmederij
Sinds 1982
Persoonlijke benadering
Exclusieve eigen ontwerpen
Familiebedrijf
Productomschrijving
TISSOT PRC 100 SOLAR QUARTZ HORLOGE - T1514221104100
Dit Tissot horloge is onderdeel van de PRC 100 Solar serie. Deze lijn bestaat uit solar gedreven horloges van hoge kwaliteit. De Lightmaster Solar technologie maakt het mogelijk om lichtinval om te zetten in stroomvoorziening en dit op te slaan. Op deze manier komt uw horloge bijna nooit meer stil te staan en kunt u altijd van uw horloge genieten. Ook geeft het horloge aan wanneer de batterij bijna op is door elke 4 seconden te verspringen.
Dit model heeft een stalen horlogekast en band. Op de blauwe wijzerplaat is naast de tijd ook de datum af te lezen. Daarnaast is het horloge afgewerkt met een saffierglas en een waterdichtheid tot maar liefst 100 meter! Hij is perfect voor dames en heren die op zoek zijn naar een klassiek en bijzonder polshorloge.
Tissot
Het Zwiterse Tissot is sinds jaar en dag één van de meest vooraanstaande horlogefabrikanten van de wereld. Tissot wordt geroemd om zijn moderne technieken en speciale materialen.
Specificaties
- MerkTissot
- ReferentieT1514221104100
- UurwerkQuartz (Solar)
- GeslachtUnisex
- Diameter39 mm
- Band materiaalEdelstaal
- Kleur wijzerplaatBlauw
- Materiaal kastEdelstaal
- StaatNieuw
- Materiaal bezelEdelstaal
- Soort glasSaffier
- SluitingVouwsluiting
Reviews Schrijf je eigen review
Recensies
Vriendelijke en professionele hulp
Zo goed en vriendelijk geholpen! Ik wilde graag een gepersonaliseerd kettinkje met de namen van onze kinderen erop. Er is goed geluisterd naar al mijn wensen, samen goed besproken wat wel en niet de bedoeling was haha. Vanavond mijn ketting opgehaald en precies zoals ik het wilde! Ontzettend bedankt voor het maken van mijn persoonlijke bestelling!
Echt vakmanschap
Een chique juwelierszaak. Klein begonnen eertijds. Nu uitgegroeid tot een heel mooie zaak. De eigenaar is edelsmid. Verkoopt nuh klassieke-en moderne sieraden. Ook mooie horloges in het duurdere segment. De eigenaren hebben veel vakkennis.
Vergelijkbare producten
Tissot Tissot - Horloge Heren - T-Sport Chrono XL - T1166171104701
445,- Incl. btw
Tissot Tissot - Horloge Heren - Gentleman Powermatic 80 Open Heart - T1274071104101
975,- Incl. btw
Tissot Tissot - Horloge Heren - PRX40 - Cameleon - T1374071105101
775,- Incl. btw
Tissot Tissot - Horloge Heren -Ballade - T1564101104100
345,- Incl. btw